Eξαιρετικό συνοδευτικό πιάτο, κάψιμου λίπους , με κρέας πολύ χορταστικό αντί για πατάτες με κρέας! Εναλλακτικά, σερβίρετε συνοδευτικά με την σούπα μανιταριών κάψιμου λίπους, που θα βρείτε στις συνταγές του blog “Σούπα μανιταριών για τόνωση του εγκεφάλου” ή ακόμα και δίπλα σε μια σαλάτα. Το πιάτο αυτό θα σας γεμίσει με υγιεινά θρεπτικά συστατικά, ενώ προσπαθείτε να μειώσετε την ποσότητα του κρέατος.

ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ ΜΕ ΚΑΡΥ

Χρόνος Προετοιμασίας: 5 λεπτά

Xρόνος Μαγειρέματος: 20 λεπτά

Ποσότητα: 4 μερίδες από 1/2 φλυτζάνι

ΥΛΙΚΑ

1 μικρό κουνουπίδι περίπου 480γρ.

Λάδι καρύδας για λάδωμα του ταψιού

Αλάτι για πασπάλισμα

1/2 φλ. κρέμα καρύδας από κονσέρβα

1 φλ. ινδοκάρυδο

1 κουταλιά κάρυ

1/2 κουταλάκι κουρκουμά

λίγο στέβια, αλάτι & πιπέρι καγιέν

ΟΔΗΓΙΕΣ

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 220 C.  Κόβουμε το κουνουπίδι σε μπουκίτσες και αφαιρούμε τυχόν μεγάλα κοτσάνια. Τοποθετήστε το κουνουπίδι σε ένα αντικολλητικό ταψί και το αλείβετε με λάδι. Πασπαλίζουμε με αλάτι. Ψήνουμε για 8 λεπτά.

Εν τω μεταξύ, προσθέστε την κρέμα καρύδας σε ένα μεγάλο μπολ. Σε ένα δεύτερο μεγάλο μπολ, προσθέστε την καρύδα, το κάρυ, τον κουρκουμά, τη στέβια, το αλάτι και το καγιέν. Ανακατέψτε καλά. Βγάλτε το κουνουπίδι από το φούρνο. Προσθέστε το στο μπολ με την κρέμα καρύδας και ανακατέψτε καλά. Με μια τρυπητή κουτάλα μεταφέρετε το κουνουπίδι στο μπολ με την καρύδα και ανακατεύετε καλά. Αδειάζετε ξανά το κουνουπίδι στο ταψί και ψήνετε για άλλα 12 λεπτά.  Μετά το σερβίρετε.

ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Λιπαρά: 23 γρ.

Πρωτεϊνη: 5 γρ.

Υδαντάθρακες: 14 γρ.

Ίνες: 6 γρ.

Kαθαροί Υδαντάθρακες: 8 γρ.

Θερμίδες: 264

 

 

 

credit: Phaseitup